Skip to content შიდა ტელეფონია/ქოლცენტრიadmin2021-07-10T17:28:54+04:00VoIP ტელეფონია
- ეფექტური შიდა სატელეფონო ქსელი;
- ქოლცენტრის IVR მენიუ, პროფესიონალური გახმოვანება;
- შიდა გადამისამართებები;
- ზარების მონიტორინგი;
- ვიდეო და აუდიო საკონფერენციო სისტემების აწყობა;
ქოლცენტრის მართვა და კონსალტინგი
- კლიენტთა მომსახურების ჯგუფების დაპროექტება და აწყობა;
- სამუშაო სტანდარტების და პროცესების შემუშავება;
- ხარისხის კონტროლის სისტემების დანერგვა;
- ეფექტურობის კონტროლის სხვადასხვა მაჩვენებლების (KPI) შემუშავება და დანერგვა;
- მომსახურების სტრატეგიის შემუშავება, არსებული სამსახურების ტრანსფორმაცია, შედეგების გაუმჯობესება;